Søg på bloggen

lørdag, december 31, 2011

Happy new year!

Photobucket
Photobucket

Rigtig glædelig nytår! Her er lige et par nytårs-billeder fra sidste år, hvor jeg startede med at sige godt nytår hjemme hos min mor & co. og fik super lækre appetizers samt champagne. Trés cool. 


Jeg er så småt på vej ud af døren, har jo lige en 'nytårsvagt' på jobbet til kl 14 ca. Lidt ærgeligt at skulle så tidligt op og igang, når man nu skal holde hele natten, men jeg overlever nok :-)


Skal bare lige huske at få pakket alt med nu, da jeg ikke når hjem idag. Derfor får jeg også først vist et nytårsoutfit (ja, det får I sgu lov til i dagens anledning) imorgen. Jeg håber I får en fantastisk aften allesammen! Og jeg glæder mig virkelig til at nyt og dejligt blogger-år med alle jer søde læsere. Rigtig godt nytår!

4 kommentarer:

Ida sagde ...

Godt nytår Melanie :)

Laura sagde ...

Godt nytår (:

Dyreglad-pige sagde ...

Sikke nogle fine billeder(:
Og sikke en skøn header du har(:

Du er velkommen til at kigge forbi min blog(:

www.dyreglad-pige.blogspot.com

Melanie D. sagde ...

@Ida: Og godt nytår til dig, Ida! :-)

@Laura: I lige måde! :-)

@Dyreglad-pige: Mange tak, det er dejligt at høre! Kigger straks forbi!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...