Søg på bloggen

fredag, december 16, 2011

6 små gaver

Photobucket
7. december: Chokoladeknapper. Mmmm.
Photobucket
8. december: Økologisk pesto fra Urtekram. Yndlings!
Photobucket
9. december: Lakridspiber. Behøver jeg at sige mere?
Photobucket
10. december: Økologisk bulgur fra Urtekram (som straks blev brugt til aftensmaden)
Photobucket
11. december: Pretty & pink krymmel-dåse (som jeg selfølgelig brugte til kop-kagerne)
Photobucket
12: december: Duftlys fra Ikea. Elsker hyggen!
Her er de næste 6 gaver, som jeg har fået af den kære julemand (læs: min meget, meget søde mor) hver morgen. Der er ikke sat tal på gaverne, så jeg kan frit vælge blandt dem alle, og jeg har været så heldig at vælge en masse spiselige gaver. Hæhæhæ. Synes min mor rammer plet med alle gaverne, hvad enten det er slik, køkken-ting eller hygge-ting, er det alle ting som jeg i den grad mangler eller virkelig elsker. Gotta love it!

3 kommentarer:

Ida sagde ...

Lakridspiber :) Det har jeg også fået :)

Nina sagde ...

Virkelig flot blog! Kig endelig forbi :-)

ninapratt.blogspot.com

Melanie D. sagde ...

@Ida: De er fantastiske ikke? Det tog mig ikke længe at tømme æsken ;-)

@Nina: Mange tak! Kigger med det samme :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...