Søg på bloggen

tirsdag, december 06, 2011

6 små gaver

Photobucket
1. december: Fine juleservietter
Photobucket
2. december: 2 søde, røde æggebægre
Photobucket
3. december: Bagepensler (som hause frau her har manglet i lang tid)
Photobucket
4. december: Muffinsforme med julemotiv. Ahmen, altså hvor det er fint
Photobucket
5. december: De to fineste fugle til at pynte juletræet med (hvilket jeg stadig mangler, så det er en nødløsning, der hvor de hænger nu hæhæh)
Photobucket
6. december: Julebagebog (AMO) med de lækreste opskrifter, som jeg glæder mig til at prøve
Er det ikke vildt? I år har julemanden fundet vej til min lejlighed og lavet den fineste kurv med 24 små pakker, som kun er til mig. Og jeg som ellers var holdt op med at tro på julemanden ;-)


Idag er det den 6. december, og jeg har dermed allerede åbnet 6 (surprise) fine, små gaver. Det er nok noget af det hyggeligste ved julen, selvom jeg har på fornemmelsen af, at der er nogle som håber, jeg snart vokser fra det hæhæh.

2 kommentarer:

Tina sagde ...

Julemanden har også fundet vej til min og min kærestes lejlighed dog med en samlet kurv med kalendergaver til os hver (i alt 24) :-D

Melanie D. sagde ...

Hvor hyggeligt! Det er bare noget man aldrig vokser fra! :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...