Søg på bloggen

mandag, december 12, 2011

3. advent

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Igår var det 3. advent, hvor jeg, ligesom sidste år, var hjemme for at fejre min lillesøsters 3 års fødselsdag. Jeg bagte nogle lyserøde kop-kager med vanilje creme-cheese frosting. Lækkert ikk? Hæhæhæh. Vi spiste boller, kager og en meget lækker lagkage og sang fødselsdag for min lille prinsesse. Hun fik en masse barbie i gave, som jeg glemte at tage billeder af, fordi jeg havde travlt med at lege med det sammen med hende. Man falder hurtigt tilbage i barnerollen :-)


Har været på arbejde idag til kl 16 og lavet lækkert mad med min kæreste her til aften. Vi har lige ligget på sofaen og set de sidste fire afsnit af Sex and the City, og nu sidder jeg ved min kære Mac, hygger og nyder et glas rødvin. Det er vel mandag. 

1 kommentar:

Tina sagde ...

Hvor er din lillesøster bare ufattelig bedårende! Man kan sagtens se, at I er i familie (hvert fald på øjnene)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...