Søg på bloggen

søndag, december 04, 2011

2. advent

Photobucket
Photobucket
Marcipan-dyr. Nogle flottere end andre hæhæh
Photobucket
Virkelig, virkelig lækre cookies.
Photobucket
Fine julekugler ude i køkkenet.
Photobucket
Min veninde har lige fået en lille hund. Den er sød!
Photobucket
Perfekt afslutning på en hyggelig søndag.
Har haft en virkelig dejlig søndag sammen med nogle søde damer idag. Jeg startede dog lige med at være på arbejde fra 11-17, og jeg var simpelthen så træt bagefter. Folk går helt amok nu, især i weekenden. Der får den altså ikke for lidt! Da jeg fik fri skyndte jeg mig dog hjem til min veninde, hvor de andre piger havde været igang med at julebage i nogle timer. Så der var ikke så meget andet at lave end at smage på tingene, men det var nu også lækkert. Hæhæhæh.


Vi sluttede aftenen af med at spise (en masse!) sushi nede ved siden af, hvor min veninde bor. Mm, det var lækkert. Det er virkelig rart at kunne have sådan en dejlig søndag på trods af, at man har arbejdet det meste af dagen. Nu er jeg jo også en rigtig julepige, så der skal ikke så meget til at gøre mig glad i denne her måned :-)

4 kommentarer:

Louise Janner sagde ...

Jeg elsker virkelig dine julebilleder! Virkelig!... De er så gode og hyggelige! Glæder mig til at flere billeder i denne her måned.
Hold da op, hvor har du/I lavet nogle meget flotte marcipandyr! Jeg ville ikke være god til sådan noget.

Ida sagde ...

DEt ligner en dejlig aften :
Den und er virkelig kær :)

Sophie sagde ...

Jeg må altså snart ha' noget sushi :D - og også gerne sådan en sød hund :D
hvem er den heldige ejer ?

Melanie D. sagde ...

@Louise: Hvor er du sød! Elsker julen, så der bliver bestemt ikke sparet på billederne dér, det er noget af det hyggeligste man kan fotografere! Min veninde lavede de fleste af marcipandyrene, da jeg først kom lidt senere - men hun er også meget kreativ!

@Ida: Det var det bestemt også! Og ja, den er virkelig kær :-)

@Sophie: Lad os gøre det sammen snart? ;-) Det er Marie fra Gym, som er den meget heldige ejer af den + en anden meget sød hund.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...