Søg på bloggen

fredag, december 30, 2011

1. og 2. juledag

Photobucket
1. juledag og julefrokost hjemme hos min far
Photobucket
Hvor han lige havde nået at hænge (hænge, ikke sætte) sin nye pejs op!
Photobucket
Og de voksne (inklusiv mig selvfølgelig hæ hæ) fik også lov at smage på vandpiben
Photobucket
2. juledag og ligeledes julefrokost hjemme hos moar
Photobucket
Min lillesøster viser alle gaverne frem til A
Photobucket
Og min lillebror fik den 'orker-maske' han så brændende, havde ønsket sig. Fantastisk (og lidt uhyggeligt) øjeblik da han fik den på ;-)
Photobucket
Det fine julebord!
Photobucket
Med lækker, lækker frugtsalat til dessert
Photobucket
Pakkeleg!
Så er julen sgu ved at være slut, og ligeledes er det med julefrokosterne. Jeg nød 1. og 2. juledag sammen med min familie og 3. juledag (om man vil) til den årlige julefrokost med gymnasie klassen. Hygge!


Idag har jeg været i Bilka og handle ind til imorgen sammen med nogle af drengene, som også skal være med. Vi fik vidst også lige tømt samtlige glas, der blev delt ud som 'smagsprøver' i vin/spiritus-afdelingen ;-)


Imorgen venter lige en sidste arbejdsdag fra 9:45-14:30 (heldigvis med løn til kl 18:15!) samt en tour-de-amager, som jeg efterhånden kalder det, hvor jeg får sagt godt nytår til min familie, inden mig og A skal hen til vores nytårsfest ca. klokken 17:30. Pyh, for et skema, men det skal nok blive en fantastisk dag imorgen.


Hvad skal I lave???

2 kommentarer:

J'adore blog sagde ...

Sikke nogle fine billeder :-)

Melanie D. sagde ...

Mange tak! :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...