Søg på bloggen

torsdag, december 01, 2011

1. december

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Idag er det 1. december. Eller dagen er faktisk snart slut, men jeg har selvfølgelig julet hele dagen og har derfor først haft tid til at skrive et indlæg nu. Jeg har haft min familie på besøg til julehygge, hvor vi har spist æbleskiver, drukket glögg, hørt julemusik, lavet konfekt, set julekalender og spist 'julefrokost' til aftensmad. Det var en perfekt dag at starte julemåneden på (især fordi jeg havde fri hæhæh) - nu mangler man bare at det kedelige vejr skifter til det bedre. Som i sne-vejr.


Min mor har forresten lavet den fineste pakkekalender i en stor kurv, hvor der selvfølgelig er 24 pakker i rødt gavepapir. Jeg glæder mig allerede til at åbne den næste pakke imorgen tidlig. Det er så hyggeligt og så giver det mig en følelse af, at jeg er tæt på min familie. Det er så dejligt.

1 kommentar:

NLR sagde ...

Nøj, hvor ser det bare hyggeligt ud!
Elsker simpelthen julen, og hvor er det fantastisk, at den endelig er her :-)

xx

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...