Søg på bloggen

søndag, november 27, 2011

Ugens tilbageblik

Photobucket
Jeg har lavet spejlæg sammen med A til morgenmad
Photobucket
Og har beundret min flotte, flotte globus som har været min mormor og morfars. Så hyggelig.
Photobucket
Photobucket
Jeg har været til barnedåb med familien og A
Photobucket
Og byttet fødselsdagsgaver til bl.a disse fine pasta-tallerkner
Photobucket
Photobucket
Jeg har spist sushi for 2-3 personer. Alene. Haps.
Photobucket
Og spist lækre avocadoer til morgenmad. Yndlings-ting.
Photobucket
Photobucket
Og idag har jeg lavet fine juledekorationer med min kære familie. Glæder mig til at tænde lyset den 1. december.
Jeg beklager forresten virkelig at jeg har været så fraværende herinde i et godt stykke tid, men jeg har været syg i nogle dage, hvor jeg bogstaveligt talt kun har ligget i sengen. Kunne dårlig orke at se fjernsyn de første par dage, da jeg havde så ondt i hovedet. Her i weekenden har jeg så haft så dødens mange (hyggelige) ting, jeg skulle med til, at jeg på ingen måde har haft tid til at lave et indlæg før nu. Det var dog først lørdag aften jeg var helt frisk igen, så desværre har starten på weekenden været knap så sjovt. 


Nu er jeg frisk og har hele 3 fridage (i træk) i den kommende uge, så der blir' liv og glade dage her på bloggen. Ingen forsømmelse i julemåneden, der skal der sgu hygges herinde. Ha' en rar søndag aften (hvad der nu er tilbage)!

3 kommentarer:

Louise Janner sagde ...

Sikke nogle hyggelige billeder! Du tager jo ret gode billeder. Øv med hovedpine, det er også rigtig træls at bare ligge på sofaen/sengen og kan ingenting.

Dots sagde ...

Skønne skønne billeder!

Melanie D. sagde ...

@Louise Janner: Mange tak Louise! :-) Og ja, der er ikke noget værre end ond hovedpine, som gør, at man rent faktisk ikke kan foretage sig noget.

@Dots: Tusind tak! :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...