Søg på bloggen

lørdag, november 05, 2011

Tivoli burger

Photobucket
Photobucket


Suk, det er lige hvad jeg trænger til efter en god bytur igår. En græsk burger (kylling, oliven, feta og tzatziki) og fritter med hvidløgsmayo. Lækkert. Det var faktisk første gang, jeg fik sådan en græsk fætter men bestemt ikke sidste gang. Nu er jeg jo en guacamole-girl, så det er altid svært at vælge andet end en burger med overstående, men følte lidt det var på tide at prøve noget nyt (lyder rimelig sølle hæ hæ) og jeg blev sgu ikke skuffet. 


Det var inde på en (hvad jeg går ud fra) forholdsvis ny café som ligger, hvor den gamle Valhalla-forlystelse var (som jeg virkelig synes var uhyggelig som lille) med kaffe & kage nedenunder og burger ovenpå. Virkelig hyggeligt. Plus, der hørte refill-sodavand til. Me likey.

3 kommentarer:

Tina sagde ...

Du får altid sådan noget lækkert mad - fik jeg sagt, at jeg IKKE er misundelig :-( hehe

Rikke Claudia sagde ...

Hej! :) Jeg sender denne besked rundt til alle mine søde faste læsere og jer andre dejlige læsere, som er på min blogliste/blogroll.
Fra imorgen den 7/11 ændre min blog navn til http://rikkeclaudia.blogspot.com/

Så hvis I lige er søde og rette det :)

xx, Rikke Claudia
http://deardiarybyprik.blogspot.com/

Melanie sagde ...

@Tina: He he, dejligt at høre at du ikke er ;-)

@Rikke: Tak for beskeden!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...