Søg på bloggen

torsdag, november 17, 2011

Orofluido

Photobucket
Photobucket

I søndags, da jeg var hjemme hos min mor, fandt jeg disse lækre hårprodukter ude i skabet på badeværelset (det er som om, man altid lige skal tjekke, om der er kommet noget nyt derude hæhæh) som jeg selvfølgelig ikke kunne lade vær' med at prøve.


Det er nogle lækre hårprodukter fra Orofluido, som hun har købt hos sin frisør. Olien er sådan en lækker (lækker, blev der sagt) hår-eliksir, som straks tilfører håret en flot glans. Den kan både anvendes i tørt og fugtigt hår. Guld-glimmer sprayen er perfekt til håret, som prikken over i'et, til årets (forhåbentlige) mange julefrokoster og fester.


Min mor købte dem som skrevet, hos sin frisør, hvilket jeg er sikker på de fleste fører. Ellers kan du finde dem her.

4 kommentarer:

Camilla sagde ...

Uuh den dér olie er SÅ lækker, bruger den også selv flittigt! ;-)
Er forresten vild med din blog, du har altid sådan nogle fine billeder!

Rikke'M sagde ...

Ejmen altså, bare emballagen alene giver mig lyst til at købe dem ;D Så fine, så fine.

Mette sagde ...

Jeg bruger også olien. Den er super lækker og dufter fantastisk :) Derudover er den også varmebeskyttende - win win win! ;)

Melanie D. sagde ...

@Camilla: Hvor lækkert, at du også selv bruger den! Skal helt sikkert også eje den - tvivler på min mor låner ud for evigt ;-) Og mange tak, hvor er du sød!

@Rikke: Jeg blev også helt forelsket i dem, da jeg så dem. De er så fine - og så er det jo rent faktisk også nogle dejlige produkter, som virker. Win win! ;-)

@Mette: Lækkert, at I er flere som allerede kender til dem (jeg er åbenbart lidt bagud hæhæ). Og endnu bedre at de også er varmebeskyttende! :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...