Søg på bloggen

fredag, november 18, 2011

New in: Christmas party dress

Photobucket
Photobucket

Imorgen skal jeg til julefrokost med H&M. Eftersom jeg først blev fastansat i maj, er det min første julefrokost med dem, og jeg glæder mig helt vildt. Har derfor købt en kjole i dagens anledning - selvfølgelig fra H&M hæhæhæh. Den er simpelthen så smuk, og er allerede blevet min nye favorit-little-black-dress. Glæder mig til at hoppe i den imorgen aften iført nogle tårn-høje stiletter!


Umiddelbart er den ikke at finde på nettet endnu, men den var også dårlig nok kommet i butikken, før jeg hamstrede den ;-) Den koster ihvertfald 249,- og findes både i sort og hvid, og er selvfølgelig fra H&M.

4 kommentarer:

Louise sagde ...

Wauw. Det er virkelig en smuk kjole, du har fundet dig der :-)

Rikke sagde ...

Ohh! Hvor er det en fed kjole, jeg elsker den <3

XoXo Rikke
ImRiley.org

J'adore blog sagde ...

Hvor er den smuk :-)

Melanie D. sagde ...

@Louise: Mange tak Louise, er også meget glad for den!

@Rikke:Tusind tak Rikke! :-)

@J'adore blog: Det er den nemlig, så smuk og feminin :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...