Søg på bloggen

onsdag, november 30, 2011

Juletivoli

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Jeg er så vild med julen. Jeg kan simpelthen ikke få nok af den. Der er bare noget fantastisk over den - en stemning, som kun skabes, når der er mørkt udenfor og tændte stearinglys indenfor. December er bare den hyggeligste måned på året.


Derfor elsker jeg at komme i Tivoli, når de igen åbner for deres juleudstilling ved slutningen af året. Jeg elsker, at det er dét sted, hvor det er okay at komme i jule-stemning, selvom det kun er begyndelsen af november. Jeg elsker, at man kan spise spanskrør og synes, at de er så fantastiske og 'julet', at man helt glemmer, man faktisk kan spise dem året rundt. Jeg elsker, at man ikke har trang til at køre i vilde forlystelser men hellere vil traske rundt i flere timer og kigger på de smukke lys, som er tændt over alt. Jeg elsker den følelse man får, når ens lillesøster ser julemanden og for første gang, ved hvem han er.

1 kommentar:

Ida sagde ...

Tivoli forstår bare at skabe den helt rigtige julestemning!
Skønne skønne billeder :)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...