Søg på bloggen

fredag, november 11, 2011

I denne uge har jeg...

Photobucket
Været hjemme og spise andesteg hos A's forældre
Photobucket
Drukket blåbær og mango the hver morgen
Photobucket
Ligget og 'kigget på stjerner' hver aften i min seng 
Photobucket
Været ude og købe gaver til weekenden som byder på to fødselsdage
Photobucket
Købt en lille ting på arbejdet, som jeg skal have på imorgen...
Photobucket
Syndet. Sammen med A (og det var ham som lokkede hæhæh)
Hold da helt magle, hvor den her uge bare er gået stærk. Det gør den som regel, når man har haft en masse fridage, synes jeg. Rimelig dårlig stil at der så ikke er sket mere her på bloggen, men jeg må krybe til bekendelse at der simpelthen ikke er sket nok spændende i mit liv hæhæh.

Jeg har enten været på arbejde til sent eller holdt fri og lavet na-da. Og så er det svært at finde noget af tage billeder af ;-) De fleste billeder er faktisk også fra igår og idag, men det er også de eneste nye billeder fra denne uge (bortset fra et sølle billede af mig i nattøj), har bestemt ikke været flittig til at bruge kameraet.

Imorgen skal jeg til to fødselsdage, så det er et travlt program jeg kører efter, men søndag står den på hygge og vasketøj (som jeg har udskudt hele ugen) så der blir' der nok tid til et indlæg eller to. Kan I ha' en dejlig fredag aften :-)

6 kommentarer:

Miss Jeanett sagde ...

Nej en fantastisk lampe! Hvor er den fra? (og evt pris?). Den kaster det smukkeste lys!

Ida sagde ...

Det lyder hyggeligt :)
Og ja det er en super fin lampe :)

Melanie sagde ...

@Miss Jeanett: Jeg er næsten sikker på, den er fra ILVA, men du må ikke hænge mig op på det, da det efterhånden er nogle år siden, jeg købte den. Og jeg mener ikke den var særlig dyr, men igen har jeg virkelig svært ved at huske det :-) Men det er en en fantastisk lampe!

@Ida: Jeg har også altid været glad for den lampe; den hang også på mit værelse, da jeg boede hjemme, så selvfølgelig skulle den hænge i soveværelset i min lejlighed :-)

Mette sagde ...

Lækre billeder.. Og tak, nu har jeg lyst til MacD ;)

MariaDue sagde ...

Man må godt synde engang imellem. Jeg har godt nok lyst til de pommes nu :)

Melanie D. sagde ...

@Mette: Hæhæh, det er jeg ked af ;-)

@MariaDue: Ja ikk? Især når det er den anden som lokker. He he. De var også rigtig gode for en gangs skyld! :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...