Søg på bloggen

tirsdag, november 22, 2011

A Hereford Beefstouw

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

I søndags havde jeg ellers ikke regnet med, at jeg skulle uden for en dør overhovedet efter årets første julefrokost om lørdagen, hvor jeg ellers skal love for jeg gik til den. Puha. Men da min mor skrev en sød besked, om at de skulle ud og spise store bøffer på Hereford Beefstouw og efterfølgende i Tivoli, hoppede jeg nærmest på bussen efter 5 min. Skal absolut ikke gå glip af noget. Hæhæhæh.


Har selvfølgelig også taget en masse billeder fra Tivoli, men jeg synes, at restauranten skulle ha' sit eget indlæg, da det simpelthen er noget af det lækreste, jeg har fået. Restauranten er fantastisk i sig selv med det mest smukke, rustikke look og en flot udsigt udover Tivoli (især når det blir mørkt og alle julelysene er tændt).


Jeg fik noget meget lækkert kalvefilet (med hvidløgsmør til, haps) og en bagt kartoffel med creme fraiche og purløg. Dertil var der den lækreste salatbar - og vi snakker en rigtig salatbar med friske, lækre ting - ikke som på Jensen's. Nøj, det var lækkert. Det er bestemt ikke sidste gang, jeg skal derind. Tror nok det var den mest perfekte måde at kurere sine tømmermænd på ;-)


Læs nærmere om stedet her!

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...