Søg på bloggen

onsdag, november 02, 2011

Halloween i Tivoli

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

I efterårsferien (ikke at sådan noget eksisterer i mit liv, men det gør det i mine søskendes) var jeg med familien i Tivoli, da der selvfølgelig var Halloween-tema derinde. Det er altid så hyggeligt, især om aftenen. 

Vi tullede rundt derinde nogle timer og spiste lækre burgere på en nyere cafe/diner derinde. Så hyggeligt. Min lillesøster er nu også blevet så stor, at hun for alvor har fået øjnene op for karruseller og rutchebaner. Det var simpelthen så sødt at se, al den lykke hun havde i øjnene, da hun kørte rundt i den store karrusel.

4 kommentarer:

J'adore blog sagde ...

Smukke billeder :-)

ManiK sagde ...

Sikke en fin blog du har! og fine billeder :)
Du er velkommen til at kigge forbi min blog?
http://manik-eye2eye.blogspot.com/

Knus.

Rikke sagde ...

Hvor er det nogen flotte billeder =)

XoXo Rikke
ImRiley.org

Melanie sagde ...

@J'adore blog: Mange tak! =)

@ManiK: Tusind tak! Jeg kigger selvfølgelig forbi :-)

@Rikke: Mange tak, er meget glad for I kan li' dem :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...