Søg på bloggen

tirsdag, november 15, 2011

Farmors fødselsdag

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

I tirsdags havde min kære farmor fødselsdag, og i lørdags var vi inviteret hjem for at fejre det. Vi spiste lækker mad, sang fødselsdagssang, hyggede med film og spillede kort. Og skal jeg ellers love for der gik kort-hus-leg i den. Plus jeg tror, jeg fik smagt lidt for meget didrik og juliane samtidig. Læ-ækker aften.


I fødselsdagsgave gav vi hende blandt andet Løvernes Konge. Hun købte den dengang jeg var barn, men den har jeg jo slidt op med årene, så til sidst virkede den ikke hæhæh. Men nu kan jeg igen hygge hjemme hos farmor med min yndlingsfilm. Top nice. Mine små fætre var desuden virkelig begejstret over at deres mormor (nogle gange er det virkelig forvirrende at farmor også er mormor ) havde fået en tegnefilm i gave, som de jo aldrig har set før, så vi var selvfølgelig nødt til at sætte den på. Mig og A holdt dem lige med selskab imens - ikke for at se filmen, selvfølgelig ikke. Hæhæhæhæh.

4 kommentarer:

Amanda ♥ sagde ...

Det ser super hyggeligt! Og løvernes konge er en klassiker, tæhæ! ;-)
Virkelig skøn blog, - er helt klart fast læser!

Kig evt. forbi? ;-)
http://to-liv.blogspot.com/

Ida sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud :)
Og hvor er postkortene med roserne fine.

Melanie D. sagde ...

@Amanda: Ja, det er den nemlig - og det er så hyggeligt at se den hjemme hos min farmor og farfar ;-)
Ih, og mange tak for, at du er blevet fast læser! Jeg kigger straks forbi din blog :-)

@Ida: Ja, de er ret fine - og det er helt sikkert ikke en tilfældighed at der er roser på dem, hvis jeg kender min farmor ret ;-)

Dots sagde ...

Så hyggeligt - fine billeder. Har selv lige været til mortens aften hos min farmor - elsker bare når familien er samlet.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...