Søg på bloggen

mandag, oktober 03, 2011

Viva la fiesta

Photobucket
De første mennesker ankommer (og jeg var selvfølgelig lige kommet ud af badet hø hø)
Photobucket
Der bliver så småt linet up med drikkevarer på bordet
Photobucket
Søde mennesker i min lille stue (og overraskende ingen pt ude at ryge på altanen)
Photobucket
Der blevet danset i mit køkken..
Photobucket
.. Og grinet en masse!
Photobucket
Der blev sovet lidt i sengen..
Photobucket
.. Og hygget med søde mennesker
Photobucket
Det tætteste vi kommer på et lille outfit-billede hæhæh
I lørdags holdt jeg en fantastisk fødselsdag/housewarming for nogle af de sødeste mennesker. Det var noget af det hyggeligste selvom min lejlighed er meget lille (så har vi vidst også fået det på plads) og folk sad på skødet af hinanden hæhæh. Jeg havde sørget for en masse at drikke og folk havde også taget med - der manglede vidst ingenting. Huhej for en fest - som selvfølgelig endte i byen (dér var det knap så spændende).

Nu glæder jeg mig til den 29. oktober hvor jeg holder middag for familien og damerne - hvor vi også skal feste herhjemme og derefter i byen (altså mig og damerne hæhæh). 

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...