Søg på bloggen

torsdag, oktober 06, 2011

Torsdag

Photobucket
Photobucket

Røræg, ristet hjemmebagt (fra farfar) speltbrød med økologisk smør og en ægte café latte. Perfekt start på sin fridag, hvis du spørg' mig. Bortset fra at blive vækket kl 05:30 af A's alarm som ringer og derefter ikke kunne falde i søvn efter han er gået lidt i seks.. Lidt over en time tog det mig vidst (heldigvis var det jo stadig mørkt) men følte mig godt bombet selvom jeg først stod op kl 11:30!

Skal idag bruge min fridag på intet mindre end oprydning, vaske gulve, aflevere ca. en million flasker fra i lørdags og handle stort ind. På søndag kommer første del af min familie nemlig til kaffe og kage alá melanie. Derfor pønser jeg selvfølgelig på at lave denne utrolig lækre og anderledes lagkage.

3 kommentarer:

J'adore blog sagde ...

Ej hvor ser det lækkert ud :-)
Desuden super fin blog du har :-) DU skal være velkommen til at kigge forbi min :-)
http://jadoreblog.dk/

Signe O. sagde ...

Skøn blog, med nogle altid vildt skønne billeder - bruger du et bestemt redigerings-program til at behandle dine billeder?
/ Signe O.
cremebruleeblog.blogspot.com

melanie d. sagde ...

@J'adore blog: Mange tak - og især at du synes godt om min blog :-) Vil meget gerne kigge forbi din!

@Signe O: Mange tak Signe! Ja, jeg bruger ToyCamera Analogcolor (men altid med en random / 'selv-kombineret' effekt) som er fantastisk!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...