Søg på bloggen

fredag, oktober 28, 2011

TGIF

Photobucket


For dælen da (godt nok er jeg fra Ama'r, men det er sgu stadig et fedt udtryk hæhæh) hvor har jeg glædet mig til det skulle blive fredag. Denne weekend bliver bestemt ikke kedelig, tværtimod, bliver den nok så travl, at der ikke bliver meget tid til afslapning. Men det er også okay, når der kun sker ting man glæder sig til.


Har lige slugt min morgenmad som idag bestod af græsk yoghurt med fibre flakes, hørfrø, vaniljepulver (og en sjat sirup, men det var efter billedet blev taget). Og selvfølgelig en latte. Har en lækker dag på arbejdet fra 9-16, hvor vi først har møde fra 9-10 og får kakao og chokoladecroissant'er til. Det er jo fredag. Skal skynde mig hjem, når jeg får fri og gøre mig klar inden jeg skal med min far, bror og A ud at spise og så ind og se dem her.

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...