Søg på bloggen

tirsdag, oktober 18, 2011

Soupe à la tomate

Photobucket
Photobucket

Gik igår på arbejdet og snakkede med min søde kollega om alt det vi havde lyst til at spise og drikke. Kender i det? Så går tiden også lidt hurtigere, når man nu skal være der til luk hæhæh.
Smuttede derfor hurtigt i Bilka (men æv, hvor jeg hader at handle så sent og med så mange mennesker) da jeg fik fri kl 20:15 og handlede ind til tomatsuppe og varm kakao med flødeskum.


Fandt igen A på sofaen efter en 15 timers vagt (om jeg begriber, hvordan han orker det hele tiden) som var lykkelig over hvad 'aftensmaden' lød på. Det var nemt & lækkert og lige hvad vi trængte til.

5 kommentarer:

Ida sagde ...

Jeg er en sucker for alt med tomat, så det ser jo virkelig lækkert ud.

Tina sagde ...

Åh... Jeg sidder og bliver virkelig sulten nu. Det ser ufattelig lækkert ud. Har du evt. en opskrift, man kunne få? :-D

melanie d. sagde ...

@Ida: Jeg er faktisk ikke den store tomat-spiser selv, bortset fra sådan noget som tomat suppe. Det er til gengæld også et kæmpe hit herhjemme!

@Tina: Er glad for det ser lækkert ud, men opskriften kan jeg desværre ikke tage æren for - det er såmænd bare Mou's tomatsuppe (frossen) ;-)
Jeg har så også tilsat en god sjat creme fraiche, parmesanost og frisk basilikum!

Tina sagde ...

Wow.. Den havde jeg ikke lige set komme :-D Men fedt nok! Det må jeg prøve. Det er lækkert, at du har tilsat den noget ekstra, det skal helt sikkert prøves, når vi skal have tomatsuppe igen :-)

Melanie sagde ...

@Tina: Nu er tomatsuppe jo faktisk meget simpelt at lave, men efter en arbejdsdag på 10 timer var Mou alligevel lettere ;-) Men ja, det er lækkert at tilføje lidt ekstra selv - det gør den bare bedre!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...