Søg på bloggen

mandag, oktober 17, 2011

Nespresso.

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket


Hold nu fast, den er god den Nespresso-maskine. Det er desværre ikke min, men min mors. Heldigvis får jeg lige kørt et par latter' ned når jeg er på besøg - men det smager jo også bare fantastisk. Nu sidder jeg herhjemme med min 'helt almindelige' latte. Det er bare ikke det samme hæhæh. Har i prøvet den endnu? 


Skal møde på arbejde lige om lidt. 12-20 hedder min vagt, og det er nu luksus nok at møde så sent. Men ærgeligt at man så kommer så sent hjem. Imorgen har jeg dog allerede en fridag, så mon ikke jeg kan overleve idag? 

5 kommentarer:

Tina Donbaek sagde ...

Fede billeder! Du har virkelig skabt en fed stemning i billederne.
OG jeg er nødt til lige at sige mange tak for at komme på din blogroll efter at have kommenteret din blog. Tusind tak! OG velkommen til, søde du :-)

Ida sagde ...

Ja det er så lækker kaffe, der kan komme ud af de maskiner :)
Giv mine forældre også ejede sådan en :)
Det er lækkert med fridage midt på ugen, så virker ugen ikke så lang :)

melanie d. sagde ...

@Tina: Ih, tusind tak! Er glad for jeg gør det godt :-) Og jeg blev simpelthen bare så fanget af din blog, at jeg måtte ha' den på min blog-roll med det samme! Den er virkelig hyggelig (og har flotte billeder) :-)

@Ida: Ja, ikk? Synes den maskine er fantastisk. Alle burde eje den! Og ja, fridage midt på ugen er ligeså skønt - er fan af det ;-)

Louisa sagde ...

Hvor ser det lækkert ud. men ikke et godt indlæg og læse når man er kaffen tørstig.

http://you-and-i-life.blogspot.com/

melanie d. sagde ...

@Louisa: Nej, beklager ;-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...