Søg på bloggen

lørdag, oktober 15, 2011

Mer' hygge

Photobucket
Photobucket

Billederne er fra dagen efter jeg holdt housewarming/fødselsdag for vennerne for et par weekender siden. Jeg var ude og spise burger om formiddagen med min mor & co. og tog derefter hjem igen (for at sove hæhæh). Havde den vildeste trang til sushi da jeg vågnede om aftenen og fik bestilt en kæmpe menu hurtigere end du kan sige just-eat. Råhyggede inde i sengen med sushi og gode film, og lidt senere kom A hjem og hyggede med.

Jeg har lige taget verdens hurtigste bad (vi snakker 5 min. om at vaske hår og barbere ben) så jeg kunne nå at lave et indlæg, inden jeg smutter ud af døren. Min far har lige inviteret til spontan middag med steg & vin, og i aften skal jeg mødes med A og i biografen. Kan i ha' en dejlig lørdag aften!

3 kommentarer:

Ida sagde ...

Det er strengt, har selv så meget lyst til sushi. Men har lige spist min fisk med salat.
Det lyder hyggeligt med middags invitation :)
Hvilken film skal I se?

christina sagde ...

hygge på topplan! fantastiske billeder Melanie :-)

melanie d. sagde ...

@Ida: Åh, hvor jeg kender det! Fornuftigt at du lod vær' hæhæh. Jamen vi var inde og se 'Dont' be afraid of the dark'. Super film!

@Christina: Tusind tak, Christina! Er jeg glad for at høre :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...