Søg på bloggen

torsdag, oktober 13, 2011

Long time no see

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Hold da helt op. Tænk at der næsten er gået en hel uge uden at der er sket noget her på bloggen. Jeg har det både rigtig dårligt over at jeg ikke har lavet nogle indlæg, men på den anden side ved jeg virkelig ikke hvornår, jeg skulle ha' haft tid til det før idag. Min weekend bestod af arbejde + byen lørdag og fødselsdag for familien om søndagen. Mandag og tirsdag har jeg arbejdet 2 x 10 timers vagter og er derfor gået på hovedet i seng (bogstaveligt talt) så snart jeg kom hjem. Idag har jeg fri og har gjort rent i lejligheden hele dagen (fra i søndags hø hø).


I går var jeg hjemme hos min far og spise da jeg havde fri fra arbejde og hyggede til sent på aftenen. Vi spiste god mad og drak rødvin. Senere så vi Broen med hver vores café latte i hånden. Da jeg kom hjem fandt jeg en sovende A på min sofa med fjernbetjeningen i hånden (som havde arbejdet i 15 (!) timer). Nøj, vi er sølle for tiden hæhæhæh.

6 kommentarer:

Louise sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Louise sagde ...

Hej.
Jeg er blevet ret glad for at følge din blog. Jeg tog mig selv i at læse alle dine indlæg igennem en dag. Creepy, I know... Men jeg kunne slet ikke stoppe igen.
Jeg har tilføjet din blog til mine favoritter, hvis det er i orden?
Jeg håber, du vil kigge forbi en dag... evt. blive fast læser ;-)

http://oneknockonheavensdoor.blogspot.com/

Ida sagde ...

Velkommen tilbage :)
Kender godt det med, hvornår man har tid til bloggen!
Elsker dine billeder, du er virkelig godt til at fange stemningen :)

melanie d. sagde ...

@Louise: Mange tak Louise, det er jeg virkelig glad for at høre! Det er dejligt at du synes godt om min blog - og jeg er rigtig glad for du har tilføjet den til dine favoritter! Kigger straks forbi din blog :-)

@Ida: Mange tak Ida! ;-) Ja, det er simpelthen så ærgeligt når man er 'væk' i så mange dage, men man er jo kun menneske :-)
Og mange tak for din søde kommentar!

Tina Donbaek sagde ...

Hvor er det bare nogle dejlige billeder. De sender så meget varme!

melanie d. sagde ...

Mange tak Tina! Efteråret skaber virkelig også bare hygge! :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...