Søg på bloggen

søndag, oktober 02, 2011

Kystens perle

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Efter en dejlig vellykket fødselsdagsfest for dejlige venner igår var det perfekt at mødes med mor & co til en hyggelig café tur på Kystens Perle nede ved havnen idag. Jeg bestilte en okseburger med kartofler og hvidløgsmayo - som nok var den bedste jeg hidtil har prøvet (og det er ikke lidt hæhæh) og en kold cola. Til hovedet.
Mine 2 små søskende fik en børnebrunch som var virkelig hyggelig. Min lillebror fik da også indtaget ALT på tallerkenen indenfor kort tid, selvom han havde fået morgenmad og egentlig ikke var så sulten. Sjov fætter hæhæhæ.

Cyklede derefter tilbage til en bombet lejlighed og ville lige tage mig en lille lur inden jeg skulle gå i i krig med oprydningen. Hmm. Kom dog aldrig længere, for jeg er først vågnet her ved 7-tiden. Nu er det for mørkt til at rydde op, har jeg bildt mig selv ind. Imorgen efter en 8-16 vagt må jeg nok hellere gå igang..


Café Kystens Perle
Bryggergården 14
2770 Kastrup

2 kommentarer:

Ida sagde ...

Det ser både hyggeligt og lækkert ud :)
Kender godt det med oprydningen - gid den bare kunne klare dig selv :)

melanie d. sagde ...

Det var også super lækkert! Og ja - oprydning dagen efter en fest kommer aldrig til at stå øverst på listen hos mig. Dét har jeg bare ikke overskud til før jeg har sovet godt ud ;D

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...