Søg på bloggen

mandag, oktober 31, 2011

J'❤ anniversaire

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Jeg havde en fantastisk aften i selskab med min mors familie, A og de søde damer som jeg havde inviteret til fødselsdags-tapas i lørdags. Jeg stod i køkkenet fra kl 09:00 om morgenen og fik endda hjælp af min søde mor og begge mine brødre, da jeg var ved at gå ned med stress hæhæhæ. Min lillebror på otte var simpelthen så sød at se på, da han stod og vendte kyllingefilet'er i mel, æg og rasp som en rigtig professionel hæhæhæ.


Jeg havde inviteret familien til hjemmelavet æbletærte og chokolademuffins først om eftermiddagen, og da pigerne kom ved 7-tiden spiste vi alle aftensmad sammen. Måske lidt senere, havde lige undervurderet hvor lang tid så mange forskellige retter tar' at anrette ;-)
Vi fik nemlig tapas og vin, og det var skønt. Havde en virkelig hyggelig aften og fik de fineste gaver, som jeg snarest vil vise. 

3 kommentarer:

Ida sagde ...

Du er så god til at fange stemningen på billeder.
Det ser skønt og hyggeligt ud :)

Milana - modeverden.dk sagde ...

Hvor er de lækre dine billeder! Og superfin blog :)

Kh Milana fra http://modeverden.dk

Melanie sagde ...

@Ida: Mange tak, det er jeg glad for at høre! :-)

@Milana: Tusind tak, og tak for kommentaren! =)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...