Søg på bloggen

fredag, oktober 21, 2011

@Ikea

Photobucket
Første stop. Hotdogs og refill-sodavand!
Photobucket
To søde piger på vej ind i Ikea
Photobucket
Andet stop. Mig og Kanna tager lige en slapper i en stue, da vi ser der kører Friends hæhæhæh
Photobucket
Ida som undrer sig over, hvad man mon skal bruge stof-cup cakes'ene til
Photobucket
Søde Kanna og mig som leger foran spejlene
I sidste uge var jeg en tur i Ikea med to søde piger fra mit arbejde. Vi lånte min mors bil og susede derude med højt musik og vinduerne kørt ned (go stil) om eftermiddagen. Planen var simpel: 1) køb ting, du mangler, for nogle af dine fødselsdagspenge 2) BRUG kontanterne, du har med, og for guds skyld ikke dankortet, så der ikke går minus på kontoen. Lyder som en meget simpel plan ikk?


Det var dog alligevel lidt for svært at huske, da vi stod ved gør-det-selv-kassen (som kun tager kort). Kom dog i tanke om da jeg afleverede bilen til min mor om aftenen og ikke kunne forstå, hvorfor jeg stadig havde alle pengene i min pung (kender I det når man så et øjeblik tror, man har fået det hele gratis og lige skal til at hovere) - fandt dog ud af hvorfor kort tid efter. Til gengæld var det første gang jeg brugte 'så lidt' penge i Ikea. Lidt sparsommelig (eller nærrig) er jeg alligevel blevet hæhæh.

5 kommentarer:

Tina sagde ...

Man kan ikke undgå at bruge penge i ikea. Det er en pengesluger :-( og du har gjort mig sulten med de hot dogs :-(

Imane sagde ...

Ikea gentofte? :)

J'adore blog sagde ...

Ikea er et farligt sted, man finder altid noget spændende :-)
Hvis du har lyst skal du være velkommen til at kigge forbi min blog, der er gang i en lille konkurrence :-)
http://jadoreblog.dk/konkurrencetid

Ida sagde ...

Elsker at gå rundt i IKEA og få inspiration. Mine forældre bor tæt på den i Gentofte, så der gik min mor og jeg tit ture, om vinteren når det var koldt udenfor.

Melanie sagde ...

@Tina: Ikea er et farlig sted ja hæhæh. Det var også derfor jeg undrede mig over, at jeg ikke brugte flere penge. Men det var nu heller ikke lidt, bare i forhold til hvad jeg kan finde på ;-)

@Imane: Nej, det var Ikea Taastrup :-)

@J'adore blog: Lige præcis! Og jeg kiggede straks forbi da jeg så din kommentar og deltog i din fine konkurrence! Mange tak for tippet! :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...