Søg på bloggen

onsdag, oktober 26, 2011

Godmorgen



Photobucket

Okay, titlen og billedet passer ikke just til tidspunktet nu, men det blev altså taget imorges inden jeg skulle på arbejde. Nåede dog ikke at få lavet indlægget men bedre sent end aldrig ikk? To blødkogte æg med havsalt, græsk yoghurt med sirup, en cafe latte og appelsinjuice. Det er sjovt som mit køleskab lige ved hvad jeg har lyst til om morgenen. 


Er lige kommet ind af døren. Fik fri klokken 16 men mødtes (i min butik) både med min mor, P & lillesøster hurtigt og fandt tøj til prinsessen, og bagefter kom A også. Så fandt vi en masse tøj til ham - det trængte han godt nok også til (uden at lyde for mor-agtig). Nu har jeg lige været hjemme og spise hos min farmor & farfar. Vi så også lige Broen over en kop kaffe. Den er godt nok spændende den serie, selvom den ikke slår Rejseholdet! Tror snart jeg hopper ind til A i sengen, imorgen står vagten nemlig på 9:45 - 20:15.

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...