Søg på bloggen

lørdag, oktober 15, 2011

D'anniversaire

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

I søndags holdt jeg fødselsdag for min fars familie. I og med at jeg bor i en lille lejlighed er desværre ikke nok plads til, at jeg kan invitere hele min familie på samme tid. I kan nok også godt fornemme på billederne, hvor lidt plads her er (selvom spisebordet normalt at slået sammen og altså halvt så stort).
Så jeg var nødt til at dele op, og derfor inviterede jeg min far, søskende, farmor, farfar, faster, onkel og to søde fætre (og selvfølgelig min kære A) til boller og lagkage. 

Jeg bagte nogle forskellige grov- og alm. boller, vanilje cup-cakes og prøvede at lave den flotte lagkage som Anne Au Chocolat havde lagt et link til. Desværre havde jeg så travlt hele dagen med enten at bage, dekorere eller servere at jeg glemte at tage billeder af maden. Så dette (meget) uskarpe billede af lagkagen er desværre også det eneste der er (som min lillebror har været så sød at tage). Lagkagen blev heldigvis en succes, så det er bestemt ikke sidste gang jeg laver den. Næste gang huske jeg så at tage nogle flere billeder hæhæhæh.

5 kommentarer:

Michelle sagde ...

Det ser hyggeligt ud. Og såer jeg vild med at din far (tror jeg, det må være) matcher puder og servietterne.

melanie d. sagde ...

Mange tak!
Hvis du tænker på ham i den lilla skjorte (billede 2) så er det min farfar. Men han matcher rigtig godt ja!
Min far er på billede 5 i en blå/rød/hvid ternet skjorte :-)

Ida sagde ...

Det ser så hyggeligt ud.
Sikke tralvt du må have haft i køkkenet :)

linda; sagde ...

det ser virkelig hyggeligt ud. og sikke en fantastisk fin lagkage.

melanie d. sagde ...

@Ida: Jo tak, der var gang i den hele morgenen - men det var det hele værd! :-)

@Linda: Mange tak, Linda! :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...