Søg på bloggen

fredag, oktober 07, 2011

Chili

Photobucket


Lavede chili con carne den anden dag til mig og A. Total favorit-ret. Og så elsker jeg at spise det, når det begynder at blive koldt udenfor. Det varmer så godt, især når der er masser af chili i. Dét eneste der manglede var en god klat guacamole på toppen (kunne spise det hver dag) men der var ikke nogle modne avocado'er, da jeg købte ind.


Har idag været på arbejde 8-16 og tog derefter hjem til A på Nørrebro. Gik lige en hurtig tur på strøget inden og drak en chai. Nu hygger jeg ved Mac'en mens A er ude i køkkenet og lave lidt aftensmad til os.
Og så kom Margrethe Vestager forbi H&M idag, mens jeg havde tjansen i prøverummet. Jeg blev så begejstret at jeg ikke kunne lade vær' med at snige et 'jeg stemte på dig!' ind hæhæhæh.

2 kommentarer:

Ida sagde ...

Chili con carne er virkelig lækkert ja :)

Haha ej hvor skægt og hvor er det sejt du sagde det. Jeg ved ikke om jeg selv kunne få mig til det, men jeg ved at jeg ville ærge mig, hvis jeg ikke gjorde det :)

melanie d. sagde ...

Jeg ved virkelig heller ikke, hvordan jeg ku få mig selv til at sige det - men det røg også bare ud af mig! Ret sjovt hæhæh.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...