Søg på bloggen

søndag, oktober 30, 2011

C&F

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Tak for kaffe, det har været en dejlig weekend. Med gang i den. Sidder med trætte øjne og kan ikke lige overskue, at det allerede er mandag imorgen. Hader mandag. Elsker weekend. Hæhæhæh.

I fredags var jeg inde med min far, bror og A og se Casper og Frank på Bremen. Det var så hylende morsomt, at jeg næsten var ved at tisse i bukserne af grin. Seriøst. Hold kæft, det var sjovt og så er det i orden at bande. Vi var først ude at spise lækker mad og der røg vidst også en fadøl eller to ned. Det gjorde der vidst også til selve showet. Hu hej, men det var jo fredag. Kan virkelig kun anbefale at se de to gæve gutter, som bare er fantastiske både sammen og hver for sig på scenen.

3 kommentarer:

Dots sagde ...

Tak for din søde kommentar! Men sikke en fin blog du selv har. Glæder mig til at følge den i fremtiden, og håber at du også har lyst til at følge min :)
Overvejer om jeg skal ind at se Casper og Franks show, synes du at det var pengene værd - jo ikke helt billigt?

Melanie sagde ...

Jamen selv tak! Synes din blog er meget hyggelig at læse. Vil meget gerne følge den!
Jo, jeg kan KUN anbefale at tage ind og se showet - det er Klovn live som virkelig er alt for morsom. Skreg så højt af grin at min kæreste måtte tysse på mig ;-) hæhæh.

Dots sagde ...

Det er jeg glad for at høre :) Jamen så vil jeg da stærkt overveje at tage ind at se showet :) Lyder rigtig morsomt ;)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...