Søg på bloggen

tirsdag, oktober 25, 2011

Anniversaire en famille

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
PhotobucketPhotobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Forleden var jeg, min far og to brødre til min lille fætters 4-års fødselsdag ude i Brønshøj. Min faster havde som sædvanlig lavet et fantastisk bord først med fine lagkager og derefter et lækkert tapasbord med vin & øl. Derfor blev jeg nødt til at vise så mange billeder hæhæhæh. Mellem retterne var jeg, mine brødre og min største fætter (på 6) ude og lege i haven og hoppe på trampolin. Ps, min lillebror bløder ikke i ansigtet, han er bare blevet malet i anledning af Halloween hæhæh.


Kom lige til at tænke på hvor meget jeg egentlig elsker tapas. Mange, lækre retter til at nipse af. Fantastisk koncept! Skal også selv lavet det på lørdag når min mors familie og damerne kommer til middag. Var ude efter arbejde og handle stort ind (men har selvfølgelig glemt en masse) sammen med min søde mor og lillesøster. Nu har jeg lige spist hjemmelavet lasagne med A som allerede ligger inde i sengen og snork-sover. Han har igen været på arbejde i 15 timer. Den stakkel (men han har nu valgt det selv)

1 kommentar:

Ida sagde ...

Dejlige billeder.
Synes I hygger så rart i din familie :)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...