Søg på bloggen

tirsdag, september 13, 2011

Pain de seigle, le thon et l'œuf

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Ristede rugbrødsmadder med tun & æg (og gerne avocado også) er noget jeg spiser tit. Både til frokost eller aftensmad - og det blir sgu aldrig kedeligt. Mynte, forårsløg, rødløg, kapers - you name it, det smager fantastisk på.

Lige nu sidder jeg og kigger på lidt forskellige opskrifter, til når jeg skal holde fødselsdag for min familie (og søde damer) i oktober måned. Og tæller desuden ned til min fødselsdag om 8 dage. Det blir jeg aldrig for stor til hæhæhæh.

2 kommentarer:

Ida sagde ...

True. Øg og tun er et hit. Og den lilla tallerken gør din mad ekstra fin :)
Ja elsker også fødselsdage. Hvad med et kagebord? Det lave jeg og det var et hit.
Vedhæfter lige et billede derfra :)
( http://idawsblog.blogspot.com/2011/08/25.html )

melanie d. sagde ...

Mange tak, er også meget glad for min lilla tallerken ;-) Ej - var lige inde og tjekke dit link ud og det ser da for lækkert ud! Hvor er du dog kreativ :-) Er helt sikkert en god ide til min fødselsdag, hvis jeg kan gøre det ligeså fint som dig!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...