Søg på bloggen

mandag, september 26, 2011

Off day

Photobucket

Jeg er så træt. Har arbejdet hele weekenden (og været lidt i byen) og var seriøst ved at falde om, da jeg endelig kom hjem igår aftes (efter en hyggelig aften hos min mor efter arbejde). Heldigvis har jeg fri idag fra arbejde og jeg har nydt det fuldt ud. Jeg har lavet.. ingenting!

Ville ha' vasket alt mit tøj idag, da jeg ikke får tid resten af ugen, men der var selvfølgelig først ledige maskiner her kl 17, så det blev lige udskudt til nu. Dvs indtil da har jeg ligget på sofaen med tæppe og set sex and the city for hårdt. Spist et par æggemad'er, drukket the og taget en morfar. Huhej jeg føler mig gammel, når jeg bogstavelig talt er så bombet efter en weekends arbejde hæhæh.

3 kommentarer:

Ida sagde ...

Det lyder som en rar dag :) Det har man behov for nogle gange :)
For helt lyt til en æggemad nu.

Anonym sagde ...

Dejligt du nyder dine fridage med at lave ingen verdens ting :-) Kys Mamma

melanie d. sagde ...

@Ida: Det var nemlig lige præcis hvad jeg havde behov. Skønt med sådan nogle dage!

@Mamma: Ja det er dejlig når der er tid til det ;-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...