Søg på bloggen

mandag, september 19, 2011

Mandagspizza

Photobucket
Photobucket

Her til aften kom min far forbi mig (sent) efter arbejde og hjalp med at fjerne nogle hylder og sætte et spejl op i stedet. Jeg havde fri idag og havde derfor været forbi min mor & co.'s nye hus for at hjælpe til. Alt skal jo laves inden de flytter ind til december, så et projekt jeg ku' være med på var f.eks. at fjerne tapet. Jeg kom kun hjem en halv time før, at min far var der, så jeg nåede ikke at handle ind til noget særlig aftensmad.

Men så fandt jeg en toscana brød-blanding (fra maizena) og fandt på at lave en focaccia-pizza med tomat sauce, kartofler, mozzarella, frisk basilikum, rosmarin & havsalt. 1-2-3 rør, hæv & bag og så var der mad. Det blev rigtig lækkert og var super nemt & hurtigt at lave. Nu vil jeg hoppe ind i soveværelset, da jeg skal møde tidligt imorgen. Og jeg er bestemt ikke noget A-menneske. 

2 kommentarer:

Ida sagde ...

Den ser god ud - elsker kartoffelpizza :)
Kunne godt forestille mig at der var meget at se til, i sådan et nyt hus.

melanie d. sagde ...

Det gør jeg også - det er sgu lækkert! Og ja - det er ret stort projekt de har kastet sig ud i, men det skal nok blive rigtig godt. Glæder mig til man begynder at kunne se det! Hæhæh

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...