Søg på bloggen

lørdag, september 03, 2011

Lørdag aften

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
I aften er jeg hoppet i yndlings hygge-trøjen fra Monki og ladet op hele dagen til... ingenting. Jeg har sovet længe, spist spejlæg & bacon med le boyfriend, taget middagslur og set en masse godt bad-tv. Klokken 13 ca, tog A hjem til sine forældre for at ha' en far-og-søn dag, som bestod af havearbejde hæhæh. Og nu hænger han ud med sin storebror og drikker øller. 


Jeg har følt mig sløj hele dagen, men efter en god lur er jeg næsten på toppen nu. Dog ikke helt frisk på byen. Derfor benyttede jeg mig af et gammelt downtown køb, jeg havde glemt alt om og bestilte en masse sushi gratis. Eller, sådan føltes det ihvertfald eftersom jeg ikke betalte noget idag ;-)
Nu står den på sushi, en masse gode film (starter med erin brockovich) og total ensomheds-hygge på sofaen med min dyne, indtil A kommer hjem i nat og putter. Ha' en dejlig lørdag aften!

4 kommentarer:

Ida sagde ...

Det lyder bare som en så rar lørdag aften.
Hvor mange film kom du igennem?

melanie d. sagde ...

Det var det skam også - man kan nemlig sagtens hygge selvom man er alene :-)
Uha, jeg kom kun igennem 2 - og faldt hvis i søvn midt i den anden hæhæh.

Anna Skou sagde ...

Det lyder rigtig hyggeligt, og den sushi ser mums ud! Erin Brockovich er så god!! :-)
Du har en rigtig dejlig blog. Har du lyst til at følge hinanden? Kig endelig forbi min blog.

//annamagnolia.blogspot.com

melanie d. sagde ...

Sushi'en var utrolig lækker! Og ja, Erin Brockovich er virkelig en fantastisk film :-)
Jo - helt sikkert, kigger straks forbi din blog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...