Søg på bloggen

mandag, september 05, 2011

A little from Italy

Photobucket
Hjemmelavet mad er stadig lækkert, selvom man er på ferie, når det er med sådan nogle lækre italienske mad-varer
Photobucket
Hjemmelavet italiensk bolognese (i Italien hæhæh)
Photobucket
En typisk ciabata-sandwich med mozzarella, parma skinke, tomat & basilikum til frokost
Photobucket
Den mest nuttede italienske børne-pizza
Photobucket
Og ligeså lækker salat pizza alternativ
Photobucket
Italiensk carbonara med masser af safran (hint: den gule farve hæhæh)
Af en eller anden grund fik jeg faktisk ikke taget særlig mange billeder, når vi var ude og spise eller lavede mad i hytten. Jeg havde nok for travlt med at spise hæhæh. Maden derovre var virkelig lækker, men det kom heller ikke som nogle stor overraskelse. Til gengæld var det faktisk svært at komme hen på de lækre restauranter der lå ved havnen (som vi boede tæt på), fordi der var nada parkeringspladser i byen og et mylder af mennesker og biler om aftenen, så man havde svært ved at orientere sig ordentlig. Og med min lillebror på otte, var det ikke rigtigt aktuelt at gå derhen - så var der alligevel for langt. 

De steder vi fandt enten tæt på havnen eller når vi havde besøgt en nærliggende by, var dog også fantastiske, så føler ikke rigtig jeg er gået glip af noget - er bare ked af, jeg ikke fik taget flere billeder. Men igen, jeg havde nok travlt med noget andet ;-)

2 kommentarer:

Ida sagde ...

Det ser jo virkelig lækkert ud det hele. Og hvor er børnepizzaen kær :) Først synes jeg bare det lignede en pizza men manglende dej, men det er jo en and :)

melanie d. sagde ...

Hæhæh, hvor sjovt - men ja det er det nemlig, synes også den var rigtig kær! :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...