Søg på bloggen

fredag, september 30, 2011

Last year

Photobucket
Fik en masse dejlige og flotte gaver af søde venner
Photobucket
Især denne ring fra de søde damer er jeg meget glad for
Photobucket
Tror der var en vigtig fodboldkamp i tv, da nogle af drengene kom. Meget vigtig var den ihvertfald hæhæh.
Photobucket
Søde Sophie og Peter i baggrunden
Photobucket
A's dejlige storesøster (min svigerinde om man vil) og Jonas
Photobucket
Aftenens midtpunkt ;-)
Photobucket
Hyggelig aften/nat/morgen med søde venner, kæreste og en lillebror + ven hæhæh
Photobucket
Billedet som er taget dagen efter taler vidst for sig selv
Sidste år fejrede jeg min 21 års fødselsdag i mors hus (mens familien var på efterårsferie og jeg var så heldig at få lov hæhæh) med dejlige og søde venner. 


Imorgen kommer der mere end 20 mennesker hjem i min lille lejlighed for at fejre min 22 års fødselsdag i sidste uge. Nøj, hvor jeg glæder mig. Især fordi det er i MIN lejlighed. Eneste minus er at min lejlighed desværre er ret lille (dog er det en 2-værelses) så er meget spændt på at se alle de mennesker herhjemme. Men sjovt skal det sgu' nok blive!

2 kommentarer:

Ida sagde ...

Det ser ud til, at du blev fejret rigtig fint til din 21 års fødselsdag :)
Håber at fejringen af de 22 bliver rigtig hyggelig. Og at I alle kan være der :)

melanie d. sagde ...

Det var rigtig hyggeligt sidste år - men jeg synes helt klart det var bedre i år, når man var i egen lejlighed på trods af lidt pladsmangel ;-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...