Søg på bloggen

lørdag, september 17, 2011

Fredagshygge

Min mor og hendes kæreste har købt et hus. Et gammelt et, hvor ALT skal laves og sættes i stand inden de flytter ind til december. Igår var jeg henne og se det for første gang, da de endelig fik nøglerne i torsdags. Det er meget mærkeligt at forestille sig, at det skal væres deres hus nu i mange, mange år - både fordi det selvfølgelig er gammelt og slidt, men også fordi de ikke længere skal bo i min mors rækkehus mere (hvor hun alligevel har boet i over 5 år). Men det dejligt at tænke på at de får et større og flottere hus (når det er sat i stand hæhæh) og vi kommer til at bo meget tættere på hinanden.

Photobucket
Vinduet fra den ene stue ud til vejen
Photobucket
Husets baghave (og min lillebror) med udgang til en stor legeplads
Photobucket
Min lillesøster og min mors veninde
Photobucket
Mad hos far: Steg, porto bello svampe & hokaido suppe
Photobucket
Ren nostalgi at finde gamle yndlingsbøger fra da jeg var lille (og smølfer som min lillesøster var vilde med!)
Photobucket
Lækker aftensmad med hele familien og venner :-)
Min far og lillebror (som er hos min far i denne uge) var også forbi med blomster og kigge, og min lillebror synes hans nye værelse var rigtig sejt (selvom det var meget slidt hæhæh). Nogle af min mor og fars fælles venner var også forbi og kigge - og så inviterede min far os alle hjem til ham for at spise aftensmad og fejre det nye huskøb. Det var en rigtig hyggelig aften med lækker mad & vin. Imorgen skal mig og A forbi huset i 'arbejdstøjet' og rive ned hæhæh.

2 kommentarer:

Simone sagde ...

Din blog er fantastisk og elsker at læse dine nye indlæg med rigtig gode billeder !
- er nu fast læser

melanie d. sagde ...

Tusind tak, Simone! Og dejligt du er fast læser - jeg er også blevet fast læser på din rigtig fine blog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...