Søg på bloggen

onsdag, september 21, 2011

For et år siden..

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

..Var det min fødselsdag - og jeg fyldte 21. Jeg boede stadig hjemme hos min mor på det tidspunkt og blev derfor vækket med sang, flag og morgenmad. Det blir' man nemlig aldrig for stor til hæhæhæh. Jeg fik også lidt morgengaver som skulle forestille at være fra mine små søskende. Det er altså hyggeligt sådan noget. Senere var jeg ude og spise frokost med min mor, til en rigtig lækker ansigtsbehandling (som en overraskelses-gave fra min mor. Sidste år var min kæreste i værnepligt ovre i Jylland, så derfor jeg måtte jeg desværre undvære ham (og faktisk helt til weekenden). Så om aftenen var mig, min mor & hendes kæreste og mine tre søskende ude at spise på cafe katz. Total yndlingssted. 


Idag fylder jeg 22 men føler mig bestemt ikke ældre. Var ligeså morgenfrisk imorges da min kæreste vækkede mig med en lille fødselsdags-sang kl 06 (!!!) og kyssede mig farvel, som jeg var, da mine forældre vækkede mig for 20 år siden. Min farmor og farfar har inviteret mig til morgenmad hos dem idag, så jeg ikke skulle være alene nu A er på arbejde (hæhæh) - så jeg vil skynde mig at hoppe derhjem og blive forkælet. Ahhhhh!

3 kommentarer:

Rikke'M sagde ...

Stort tillykke med fødselsdagen, smukke pige! Jeg håber din dag bliver helt fantastisk :)

Ida sagde ...

Rigtig stort tillykke med fødselsdagen.
Der er intet bedre end at blive vækket med morgensang og gaver :)
Håber at du har haft en rigtig dejlig dag.

melanie d. sagde ...

Mange tak piger, hvor er i søde!! :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...