Søg på bloggen

mandag, september 12, 2011

Dinner & movie

Photobucket
300 gram god oksefilet samt et godt glas rødvin
Photobucket
Hverken min far eller A sparer på det søde, når vi skal i biografen hæhæh
Igår var jeg ude at spise med min far og A inde på Café Apropos ved Halmtorvet, og bagefter var vi i biografen for at se Harry Potter. Ja, den sidste Harry Potter-film som udkom i juli måned. Jeg ved virkelig ikke hvorfor, det har taget os så lang tid at få den set, for jeg har nærmest ikke tænkt på andet. Det betød selvfølgelig også, at vi så filmen i en af de mindre biografer (men den var nu stadig ret stor) ligesom der heller ikke var fyldt med mennesker.


Det ændrer dog ikke på, at jeg stadig synes filmen var fantastisk. Jeg sad både og grinede, græd & skreg (når jeg blev bange hæhæh) og klappede ivrigt i hænderne, da to af hovedpersonerne endelig kyssede. Jeg havde kun hørt godt om filmen, og derfor var jeg meget nervøs for, om jeg derfor ville forvente for meget. Men den var virkelig fantastisk. Jeg havde med vilje valgt ikke at læse den sidste bog, da jeg heller ville overraskes i filmen for én gangs skyld, og der var faktisk mange ting som kom bag på mig. Jeg havde nemlig regnet med, at den ville ende mere sørgeligt end den gjorde, og derfor synes jeg det var en rar følelse at sidde med til sidst - især fordi den var helt uventet. Selvom jeg synes, at slutningen måske var lidt underlig, passede den stadig ind i Harry Potter-universet på sin egen måde. For da filmen sluttede og rulleteksterne begyndte at komme, var det en meget rørstrømsk følelse, som jeg sad tilbage med.


Idag har jeg fri og har sjovt nok haft lyst til at den aller første Harry Potter. Jeg har ikke lyst til at det slutter endnu.

4 kommentarer:

Ida sagde ...

Maden ser dejlig ud. Biotur dyr bare ikke uden popcorn :)

Kender godt det der med, at man ikke vil have at film/historier slutter.

melanie d. sagde ...

Nej præcis - og så er det godt ens kæreste og far køber masser af dem ;-)

Modekolibrien sagde ...

Mmm det ser lækkert ud!
God inspiration til min søndag :-)

/Rikke -Modekolibrien
http://blog.modekolibrien.dk/

melanie d. sagde ...

Dejlig at det kan inspirere andre! ;-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...