Søg på bloggen

torsdag, september 22, 2011

22

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Igår var virkelig en dejlig dag. Jeg havde fødselsdag og fyldte 22. To-og-tyve. Synes på en måde det lyder meget voksent. Og sådan føler jeg mig bestemt ikke. Føler mig ihvertfald stadig som en lille pige på 5, hver gang jeg har fødselsdag. Jeg elsker det. Alt den opmærksomhed hæhæhæh. Tænker hvert år om jeg mon ikke snart bliver 'træt' af at have fødselsdag eller ihvertfald ikke gider gå så meget op i det. Men jeg kan virkelig ikke se hvornår det skal ske. Dén barnlige del af mig, lever sgu nok for evigt i mig hæhæh.

Jeg startede jo morgenen med at spise morgenmad hos min farmor og farfar. Hold kæft, hvor var det hyggeligt. Ved 2-tiden kørte jeg hjem og ryddede op i hytten (mindre sjov to-do på sin fødselsdag). Fordi, selvom jeg først holder familie fødselsdage i næste måned var min mor, far, søskende og min mors kæreste så søde at komme forbi om eftermiddagen til kaffe (kagen havde jeg glemt hø hø) og de havde de flotteste blomster allesammen. Det var så dejligt! Da min kæreste kom hjem fra arbejde om eftermiddagen havde han også købt nogle meget smukke blomster til mig. Om aftenen inviterede han mig ud at spise på Sticks'n'Sushi på Nansensgade. Og - så fik jeg den smukkeste halskæde af ham fra Julie Sandlau. Den var perfekt.

4 kommentarer:

Ida sagde ...

Hvor er det bare nogle hyggelige billeder - det ligner også bare en perfekt fødselsdag :)
Kender godt det der med at man ikke føler sig så gammel - tiden går stærkt :)
Rigtig stort tillykke :)

melanie d. sagde ...

Det var det ihvertfald også! Og så er det bare rart, når man ved at hele næste måned's weekender nærmest skal bestå af familiefødselsdag og en ordentlig fest for vennerne. Elsker det!
Og mange tak! :-)

J'adore blog sagde ...

Sikke nogle fine billeder og en fin blog du har :-)

melanie d. sagde ...

Mange tak og i lige måde! ;-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...