Søg på bloggen

tirsdag, august 30, 2011

Venice

I sommerferien var jeg på en rigtig dejlig familieferie sammen med min far og to brødre. Vi boede på en familie campingplads ved Caorle som ligger lige ud til havet og derfor var vi heller ikke mere end 5 minutters gågang fra vores hus (vi boede nemlig ikke i campingvogn, men i en lille hytte), hvilket var rigtig dejligt.
Endnu bedre lå Caorle ikke mere end et par timer væk fra Venedig, så derfor var vi naturligvis henne og tilbringe en dag dér. Jeg har været i Venedig da jeg var ca. 10 år, så det var jo mere end 10 år siden, jeg sidst var der, men jeg kunne sagtens huske byen. Sådan en fantastisk by glemmer man aldrig.

Photobucket
Fantastisk syn, hver gang man krydser en bro
Photobucket
Markus-pladsen 

Photobucket
Mig og min nuttede lillebror
Photobucket
Èn af de mange fantastiske butikker som lå over det hele
Photobucket
Er vild med det her billede af min far hæhæhæh
Photobucket
Nuttet lillebror som var meget imponeret over gondol'erne :-)
Photobucket
Står på Sukkenes Bro ud over Grande Canal, som virkelig også er et fantastisk syn (og med mange mennesker!)
Photobucket
Markus-pladsen er også kendt for alle sine duer
Photobucket
Lækker frokost med masser af muslinger
Photobucket
Udsigten over (noget af) byen fra båden, da vi sejlede tilbage om aftenen

4 kommentarer:

Ida sagde ...

Venedig er så skøn og rigtig dejlige billeder du har taget :)

Christina sagde ...

Meget fine billeder :) Jeg har forresten kommenteret på dit indlæg med dine fine Manolo stilletter!

Linebine :) sagde ...

hej min smukke pige. Det var ikke lige her jeg regnede med at finde dig ;) midt i mit daglige blog dosis har en blog jeg læser på anbefalet dig ;) Jeg læser også med nu, håber alt går godt.
Knus Line (gamle kollega)

melanie d. sagde ...

@Ida: Tusind tak Ida, og ja, Vendig er fantastisk!

@Christina: Mange tak :-) Jeg tjekker straks kommentaren!

@Line: Gud, hvor sjovt ;D Og fedt at du har fundet mig blog, havde nemlig helt glemt at du har en blog også, men den glæder jeg mig til at læse igen! Håber du har det godt smukke :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...