Søg på bloggen

tirsdag, august 02, 2011

Mallorca

Photobucket
Vores utrolige lækre pool med den flotte udsigt over hotellet
Photobucket
Vores flotte hotel-værelse (som FYI havde verdens største badeværelse)
Photobucket
Vi blev modtaget med lækker champagne da vi ankom på hotellet (btw det er ikke min grimme telefon hæhæh)
Photobucket
Poolen ved solnedgangen
Photobucket
A som nyder udsigten (i bar overkrop og chill-bukser fra flyveturen hæhæh)
Photobucket
Den anden pool som lå lige op til ét af hotellets lækre restauranter
Åhhh, jeg vil tilbage. JEG VIL TILBAGE. For hold da op, hvor det bare en fantastisk tur! Det var det lækreste hotel jeg længe har været på, vejret var ligeledes fantastisk og vi havde bare en dejlig tur. Det lyder næsten for godt til at være sandt, men det var det sgu hæhæh. 

Det var mig og A's første rigtige ferie sammen, men det er bestemt ikke den sidste. Godt nok fik vi brugt rigeligt med penge (høhø) så der skal nok spares godt sammen, hvis vi skal på sådan en tur næste år. Men jeg håber det virkelig, for godt nok jeg et rigtig luksus-dyr når det gælder rejser (og måske andre ting) men jeg skal da lige love for at A gik all in. Han følte sig som en konge, sagde han, og bestilte hele tiden drinks til os. Tak som byder, sir' jeg bare!

2 kommentarer:

Bethina sagde ...

Ej hvor ser det bare rigtig lækkert ud! :-D Nogle gange er det også bare godt at forkæle sig selv med lidt luksus ;-)

MELANIE D. sagde ...

Lige præcis! Og det var virkelig også lækkert. Der manglede ingenting! :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...