Søg på bloggen

lørdag, august 27, 2011

Kom og køb, kom og køb

Det er efterhånden noget tid siden, jeg var med til loppemarked ude hos min mor og fik solgt ud af mit tøj. Resten sagde jeg, at jeg ville lægge på nettet snarest.. hmmm, men det blev vidst aldrig rigtig gjort. Nu har jeg endelig fået taget mig sammen til at tage billeder af første omgang og har i sidste ende besluttet at lægge det til salg på bloggen frem for trendsales. Håber der er nogle interesserede derude :-)

BYD - BYD - BYD - BYD - BYD - BYD - BYD
NB! Jeg betaler porto
Photobucket
Monki shirt. Str: Medium
Photobucket
Monki kjole. Str: Small
Photobucket
JAM kjole. Str: Small
Photobucket
H&M Divided kjole. Str: 38
Photobucket
ASOS kjole. Str: 36
Photobucket
Vero Moda shirt. Str: Small
Photobucket
H&M Divided kjole. Str: 38
Photobucket
Company's top. Str: 36
Photobucket
Inwear blazer. Str: 36 
Photobucket
H&M Fashion against AIDS kjole. Str: 36
Photobucket
H&M kjole. Str: 36
Photobucket
ASOS kjole. Str: 38
Photobucket
H&M skjorte. Str: small
Photobucket
H&M brokade blazer. Str: 36
Photobucket
H&M Garden Collection. Str: Small
Photobucket
Message top. Str: Small
Photobucket
Zara skjorte. Str: 36

2 kommentarer:

PRiK sagde ...

Jeg kan godt lide dit spejl ;D

Anonym sagde ...

Jeg kunne godt være interesseret i against aids kjolen og garden blusen fra hogm, men det kommer lidt an på prisen. Min mailadresse er katjaisa@yahoo.dk. Venlige hilsner fra Katja

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...