Søg på bloggen

fredag, august 19, 2011

Hjemme hos mor

Photobucket
Min lillesøster viser lige årets høst. Mini gulerødder!
Photobucket
Til gengæld er der masser af flotte æbler på det lille æbletræ i haven
Photobucket
Sommerblomster i mors have
Photobucket
Mig og min dejlige lillesøster. Hun er for skøn
Photobucket
Sommersko og mini-ballerina'er med fin sløjfe
Photobucket
Min mors kæreste laver den lækreste risotto!
Photobucket
Hygge inde i stuen med sang og dans :-)

Igår var jeg som sagt hjemme hos min mor og resten af familien og spise lækker mad, lege med min lillesøster og hygge med alle. Det er så dejligt, når man er 'hjemme' igen selvom det er på en anderledes måde. Man hopper jo ikke bare op på sit værelse mere (for det er lavet om til børneværelse). I stedet er man sammen med sin familie på en helt anden måde, som jo også er langt hyggeligere. Bortset fra når hende den lille blir træt (læs: sur) og ikke vil gi' storesøster et godnatkram. Heldigvis er hun jo for det meste (hæhæh) glad og skøn at være sammen med, men hun er altså en bestemt lille dame og har godt nok temperament - selvom hun kun er to et halvt. Og så minder hun meget om mig, da jeg var lille. Det er så sjovt at høre min mor fortælle om, hvad jeg sagde/gjorde da jeg var på hendes alder, fordi hun gør præcis de samme ting. Selv mener jeg, dog ikke at jeg var lige så skrap som hun kan være, men det jo en anden sag ;-)

2 kommentarer:

sarah sagde ...

nej hvor er hun kær! har selv en lillesøster på samme alder.. de er altså bare sjove i den alder (:

kig evt. forbi min blog (:
http://sarah-keinicke.blogspot.com/

~Sarah

melanie d. sagde ...

Ja, de er bare skønne ikk? De siger simpelthen bare de sjoveste ting :-)

Kigger med det samme! :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...