Søg på bloggen

mandag, august 29, 2011

Fiskene i havet

PhotobucketPhotobucket
Photobucket
Photobucket


Virkelig lam titel, men hvornår kan man ellers bruge den? Hæhæh. Min veninde og hendes kæreste har fået to små nye venner i deres lejlighed. To fisk - og den ene er simpelthen for sjov, den er nærmest en mini udgave af en hammerhaj hæhæh. Udover det har de også det mest retro-agtige (lilla) akvarium og så bor fiskene i en ananas. En ananas! Dét er jo for sjovt og fuldstændig svampebob firkant (synes navnet er meget sejere på dansk) om igen. I love it!


Lige nu ligger jeg på sofaen med dynen og er ved at falde i søvn igen. Jeg skal snart på arbejde, godt nok kun 16-20 men jeg er helt færdig. Min kæreste sov hos mig igår og skulle møde kl 06:00 imorges og jeg nåede selvfølgelig at vågne rigtig op, da han sagde farvel, så jeg ikke kunne falde i søvn igen. Det har altid været et kæmpe problem! Heldigvis faldt jeg vidst i søvn ved 8-9 tiden, og stod op her kl 13, men jeg er stadig træt. Tror jeg vil gå ud og lave en dobbelt café latte nu.



11 kommentarer:

Ida sagde ...

Hvor er det nogle søde billeder :)

Ida sagde ...

Hvor er det nogle søde billeder :)

melanie d. sagde ...

Tak, synes også de er mega søde :-)

Maria Bach sagde ...

Super lækker blog du har ! Jeg følger dig nu! :)

Smut gerne forbi min også(:

//Maria Bach
mariiahbach.blogspot.com

Louise sagde ...

Hej :)

Jeg er helt vild med din blog, du har lige fået endnu en fast læser :)

Håber du vil tage et smut forbi min blog?

Kh. Louise
louiseslouiseliv.blogspot.com

melanie d. sagde ...

@Maria: Tusind tak, det er jeg glad for at høre - og især at du er blevet fast læser! Jeg kigger straks forbi din blog :-)

@Louise: Åh, det er dejligt med endnu en fast læser og at du er glad for bloggen! Tak! Kigger med det samme forbi din blog :-)

Sophie sagde ...

Wow :D det jo mine fisk ! flotte billeder og flot akvarie. Desværre har Lukas skiftet det ud til et ny :( men jeg har det da endnu og passer på det ! :D

melanie d. sagde ...

Ja det er da så ;D Hæhæhæh, blev nødt til linke dig til dette indlæg, da jeg så du havde fået en blog! Fedt at du har gjort det Sophie! :-)

Sophie sagde ...

Hehe ja, nu må vi se hvor god den bliver. Man synes jo ik selv at man er en særlig interessant person, men det er meget sjovt :D

Sophie sagde ...

hvordan er jeg linket til det ? :p

melanie d. sagde ...

Nej, sådan har jeg det stadig ;-) Det er både meget grænseoverskridende sådan at dele ud af sig selv, men samtidig også en rigtig fed hobby og måde at komme af med nogle ting/tanker.
Og mht linket, mente jeg bare det jeg gav dig på facebook til dét her indlæg :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...