Søg på bloggen

fredag, august 26, 2011

Et styks Manolo, tak!

Det er vildt. Det er det vildeste, jeg har prøvet. Okay, selvfølgelig når man tænker i mode-verdenen og urealistiske tøj- og skoønsker. Ikke desto mindre er jeg stadig ligeså begejstret for dem, som da jeg så dem i butikken og hurtigt fik hivet dankortet frem for over et år siden. Der er noget helt særligt ved disse sko. Fra den dag jeg så Carrie strutte rundt i fine Manolo's for første gang, vidste jeg at jeg også måtte eje nogle. Og da jeg første gang så Sex and the City filmen, vidste jeg med det samme, at det var dé sko, jeg skulle eje. Enkelt.

Photobucket
Manolo Blahnik butikken i London
Photobucket
Begejstret type (som sikkert ikke burde være blevet lukket ind!)
Photobucket
Verdens bedste køb!
Photobucket
Både æsken og 'posen' har jeg stadig. De er også smukke.
Photobucket
VERDENS SMUKKESTE SKO
Photobucket
Jeg sir' det lige igen. VERDENS SMUKKESTE SKO.

8 kommentarer:

Emma sagde ...

HOLD DA OP, hvor er de fede! Ej, de er virkelig lækre.. Suk.. Gid det var mig :D

Må jeg spørge, hvad du gave for dem?

Emma

melanie d. sagde ...

Ja, er de ikk?? :D Synes også de er fantastiske!
Jeg gav (helt sindssygt) 600£ for dem, men hvis jeg ikke havde købt dem havde jeg fortrudt det resten af mit liv! hæhæhæh. Det skal dog siges at jeg havde sparet op til dem :-)

Bethina sagde ...

Det er jo enhver piges store drøm at eje disse sko! Hold fast jeg er misundelig :D de er død flotte.

melanie d. sagde ...

Lige præcis, jeg synes netop det er verdens bedste køb - når det kan udleve sådan en pigedrøm ;-) Og de ER virkelig også smukke og fantastiske at gå rundt i!

Christina sagde ...

Først og fremmest TILLYKKE og hvor er jeg dog bare misundelig. Jeg kiggede først billederne inden jeg læste hvad du havde skrevet og tænkte: De minder da om de flotte sko fra Sex and the City filmen, som Carrie køber og sætter i sit fine walk in closet i starten.. Og da jeg så læste... Hvor blev jeg bare glad og fik sådan en rigtig sten i maven af jalousi! Havde du sparet op i langtid og hvor meget gav du? Tilykke Tillykke!!!!

melanie d. sagde ...

Ej, hvor sjovt! Og FEDT at du kunne genkende dem - jeg havde dem bl.a. på til premieren på SATC 2, og der var rigtig mange som genkendte dem og kiggede på dem (hvilket jeg synes, var mega fedt hæhæh)

Jeg nåede ikke at spare vildt meget op, da turen i sig selv var meget spontant planlagt (indenfor en måneds tid) men jeg nåede at sætte en lille del, af min løn til side og så valgte jeg at bruge en stor del af min feriepenge af til dem (og resten af turen). Det kostede ca. 600£ (6000 kr) :-)

Michelle sagde ...

Hatten af for at du var så målrettet og fik sparet op til dine drømmesko!

melanie d. sagde ...

Mange tak Michelle! :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...