Søg på bloggen

fredag, august 05, 2011

BBQ night

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Den ene aften, da mig og A var på Mallorca, var der arrangeret en BBQ-aften af hotellet på ét af deres fine restauranter, som vi havde meldt os til. Umiddelbart tænkte jeg først at det nok bare var almindelig grill-aften uden noget særligt men der blev jeg godt nok overrasket. Det var virkelig det lækreste mad jeg længe har fået. 

Der var en kæmpe buffet med alt hvad hjertet begærer (og mere til) og så fyldte de ellers godt op i glassene med vin, så snart man havde taget en tår. Desuden sad vi lige ud til poolen, hvor vi havde den smukkeste udsigt og kunne lytte til live musik. Det var virkelig fantastisk, og jeg ærger mig stadig over jeg ikke kunne spise mere hæhæh.

2 kommentarer:

christina sagde ...

årh hvor lækkert man!!

MELANIE D. sagde ...

Lige mine ord! ;D

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...