Søg på bloggen

mandag, august 01, 2011

back to reality

Photobucket


Puhaa, hvor er det bare noget andet at komme hjem til regnvejr og arbejde efter næsten 3 uger lige under solen. Min lejlighed ligner noget der er løgn og der står kufferter, tasker og en masse vasketøj over det hele som skriger 'VASK MIG NU'. Dét er de mindre fede ting, ved at være flyttet hjemmefra - alene. Mit køleskab er også fuldstændig tomt, men jeg har ikke haft tid til at handle så jeg har levet af dåsetun de sidste par dag. Meget sølle hæhæh.


Jeg kom jo faktisk hjem fra Italien torsdag nat, men jeg har arbejdet fredag, lørdag og søndag og skal selvfølgelig også i den her uge - idag møder jeg bare først kl 16, så nu har jeg endelig tid til at få blogget. Håber I er klar på en masse ferie billeder? hæhæh

2 kommentarer:

Gunilla sagde ...

Hæhæ joo, mon ikke vi er det? :) Lækkert billede btw. Men surt du har arbejdet i weekenden.. ;)
Nå, men har tagget dig i en lille blog leg, som jeg håber du vil lege med i lige her! :)
/Gunilla

MELANIE D. sagde ...

Det lyder godt! ;-) Og mange tak!
Nej hvor fint, det vil jeg meget gerne! :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...