Søg på bloggen

torsdag, august 11, 2011

Apartment re-do

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Jeg har kun boet i min lejlighed i et halvt år, men i sidste weekend fik jeg alligevel en kæmpe trang til at rykke rundt derhjemme. Min lejlighed er ikke særlig stor (ca 50 kvm men det er altså inkl 2 altaner!) så alle rum er forholdvis små, og derfor er det om at skabe så meget plads som muligt. Derfor flyttede jeg møblerne - eller det jeg kunne - rundt, og senere fik jeg hjælp af min søde familie, som kom hjem for at hjælpe. Bagefter spiste vi noget lækkert frokost og jeg nød at være sammen med min dejlige lillesøster.


Jeg er så glad for, hvordan det hele står nu, da jeg virkelig føler jeg har fået meget mere plads. Det er fantastisk! Desuden får jeg også snart nyt spisebord & stole. Lækkert. Imorgen aften kommer damerne herhjem til en hyggeaften, glæder mig til at se dem alle igen. Især nogle af dem som har været ude og rejse i lang tid! 

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...